REGULAMIN PARKINGU DOZOROWANEGO – PARKING P11
Dane rejestrowe firmy
Nazwa firmy: BK ELITE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5862417545
REGON: 541727648
Przedsiębiorca: Bahdan Kolabau
§ 1 – Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady korzystania z parkingu dozorowanego, czynnego 24h na dobę.
Parking nie jest ubezpieczony. Użytkownik zobowiązuje się sam ubezpieczyć swój pojazd. Użytkownik w szczególności musi zadbać o bezpieczeństwo własnego pojazdu. Parking jest dozorowany jednak nie jest stale strzeżony.
§ 2 – Definicje
Użytkownik parkingu – osoba kierująca pojazdem lub właściciel pojazdu (jeśli nie można ustalić kierowcy).
Miejsce parkingowe – wydzielona przestrzeń przeznaczona do parkowania pojazdu.
§ 3 – Warunki korzystania z parkingu
Wjazd na teren parkingu oznacza zawarcie umowy najmu miejsca parkingowego.
Wjazd na parking nie jest równoznaczny z umową przechowania pojazdu (zgodnie z Kodeksem Cywilnym).
Użytkownik akceptuje regulamin poprzez wjazd na parking.
Umowa najmu wygasa w momencie wyjazdu lub zakończenia doby parkingowej (§ 7 ust. 1).
§ 4 – Zasady ruchu i bezpieczeństwa
Na parkingu obowiązują przepisy ruchu drogowego (Prawo o ruchu drogowym z 20 czerwca 1997 r.).
Zabronione jest:
parkowanie poza wyznaczonymi miejscami,
wjazd pojazdów przewożących materiały niebezpieczne (łatwopalne, żrące itp.).
Po zaparkowaniu pojazd musi być:
unieruchomiony,
z wyłączonym zapłonem i światłami,
z zamkniętymi oknami, drzwiami i bagażnikiem.
Zabronione jest pozostawianie zwierząt w pojeździe.
Użytkownik samodzielnie zabezpiecza pojazd przed kradzieżą.
Obowiązuje ograniczenie prędkości do 7 km/h.
§ 5 – Odpowiedzialność Zarządcy
Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:
siłą wyższą (np. warunki atmosferyczne),
kradzieżą, włamaniem, rabunkiem,
uszkodzeniem pojazdu lub rzeczy w nim pozostawionych.
Zarządca nie odpowiada za szkody komunikacyjne i parkingowe.
§ 6 – Opłaty
Opłata za parkowanie jest pobierana z góry przelewem i nie podlega zwrotowi – jest to stawka bezzwrotna. W przypadku anulacji pobierane jest 100% wartości rezerwacji.
Opłacona usługa może zostać przełożona na inny termin.
Niepojawienie się lub niewykorzystywane usługi jest równoznaczne z pobraniem 100% wartości rezerwacji. Istnieje jednak możliwość przełożenia usługi na inny dostępny termin lub reklamacji usługi.
Zarządca ma prawo do zmiany lokalizacji parkingu na inny plac w okolicy w przypadku pełnego obłożeniu bądź innej przyczyny
§ 7 – Doba parkingowa
Doba parkingowa liczona jest od godziny wjazdu.
§ 8 – Naruszenie regulaminu
W przypadku naruszenia regulaminu Zarządca może:
rozwiązać umowę najmu bez wypowiedzenia,
usunąć pojazd z parkingu na koszt użytkownika.
Użytkownik pokrywa koszty usunięcia i przechowywania pojazdu.
Użytkownik ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane przez jego pojazd.
§ 9 – Kwit parkingowy
Użytkownik musi odebrać kwit parkingowy od obsługi .
Po zakupie otrzymają Państwo bilet elektroniczny z dokładnym adresem parkingu, numerem telefonu do obsługi i wskazówkami dojazdu.
§ 10 – Kontrola i dokumenty
Kontrola spełnienia warunków umowy odbywa się przy wjeździe i wyjeździe.
Użytkownik zobowiązany jest zatrzymać pojazd na żądanie obsługi parkingu.
Obsługa może zażądać okazania dowodu rejestracyjnego.
W przypadku zagubienia kwitu parkingowego użytkownik musi wypełnić pokwitowanie odbioru pojazdu.
§ 11 – Obsługa parkingu
Pobieraniem opłat i kontrolą dokumentów zajmują się osoby uprawnione przez Zarządcę.
Użytkownik musi stosować się do poleceń obsługi parkingu.
§ 12 – Zabronione na terenie parkingu
Palenie tytoniu i spożywanie alkoholu,
Przebywanie osób niezwiązanych z parkowaniem pojazdu,
Zaśmiecanie terenu,
Niszczenie lub naprawianie urządzeń,
Mycie, odkurzanie i tankowanie pojazdów,
Używanie otwartego ognia,
Parkowanie pojazdów z nieszczelnymi układami,
Magazynowanie paliw i substancji łatwopalnych,
Działania sprzeczne z zasadami BHP i PPOŻ,
Zachowania zakłócające korzystanie z parkingu.
§ 13 – Reklamacje
Istnieje możliwość reklamacji. Czas na reklamacje wynosi 14 dni.
W celu reklamacji proszę o kontakt bezpośrednio z obsługą parkingu , która znajduje się pod adresem Akacjowa 50 , 80-520 Gdynia całodobowo.
Reklamacje można również złożyć drogą mailową pod adresem: bogdankolobovx@gmail.com.
Odpowiedź na reklamację otrzymają Państwo maksymalnie w okresie 5 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni.
Kontakt
Reklamacje:
E-mail: bogdankolobovx@gmail.com
