REGULAMIN

REGULAMIN PARKINGU DOZOROWANEGO – PARKING P11

Dane rejestrowe firmy
Nazwa firmy: BK ELITE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5862417545
REGON: 541727648
Przedsiębiorca: Bahdan Kolabau

§ 1 – Postanowienia ogólne

Regulamin określa zasady korzystania z parkingu dozorowanego, czynnego 24h na dobę.
Parking nie jest ubezpieczony. Użytkownik zobowiązuje się sam ubezpieczyć swój pojazd. Użytkownik w szczególności musi zadbać o bezpieczeństwo własnego pojazdu. Parking jest dozorowany jednak nie jest stale strzeżony.

§ 2 – Definicje

Użytkownik parkingu – osoba kierująca pojazdem lub właściciel pojazdu (jeśli nie można ustalić kierowcy).
Miejsce parkingowe – wydzielona przestrzeń przeznaczona do parkowania pojazdu.

§ 3 – Warunki korzystania z parkingu

Wjazd na teren parkingu oznacza zawarcie umowy najmu miejsca parkingowego.
Wjazd na parking nie jest równoznaczny z umową przechowania pojazdu (zgodnie z Kodeksem Cywilnym).
Użytkownik akceptuje regulamin poprzez wjazd na parking.
Umowa najmu wygasa w momencie wyjazdu lub zakończenia doby parkingowej (§ 7 ust. 1).

§ 4 – Zasady ruchu i bezpieczeństwa

Na parkingu obowiązują przepisy ruchu drogowego (Prawo o ruchu drogowym z 20 czerwca 1997 r.).
Zabronione jest:

  • parkowanie poza wyznaczonymi miejscami,

  • wjazd pojazdów przewożących materiały niebezpieczne (łatwopalne, żrące itp.).

Po zaparkowaniu pojazd musi być:

  • unieruchomiony,

  • z wyłączonym zapłonem i światłami,

  • z zamkniętymi oknami, drzwiami i bagażnikiem.

Zabronione jest pozostawianie zwierząt w pojeździe.
Użytkownik samodzielnie zabezpiecza pojazd przed kradzieżą.
Obowiązuje ograniczenie prędkości do 7 km/h.

§ 5 – Odpowiedzialność Zarządcy

Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:

  • siłą wyższą (np. warunki atmosferyczne),

  • kradzieżą, włamaniem, rabunkiem,

  • uszkodzeniem pojazdu lub rzeczy w nim pozostawionych.

Zarządca nie odpowiada za szkody komunikacyjne i parkingowe.

§ 6 – Opłaty

Opłata za parkowanie jest pobierana z góry przelewem i nie podlega zwrotowi – jest to stawka bezzwrotna. W przypadku anulacji pobierane jest 100% wartości rezerwacji.
Opłacona usługa może zostać przełożona na inny termin.
Niepojawienie się lub niewykorzystywane usługi jest równoznaczne z pobraniem 100% wartości rezerwacji. Istnieje jednak możliwość przełożenia usługi na inny dostępny termin lub reklamacji usługi.

Zarządca ma prawo do zmiany lokalizacji parkingu na inny plac w okolicy w przypadku pełnego obłożeniu bądź innej przyczyny

§ 7 – Doba parkingowa

Doba parkingowa liczona jest od godziny wjazdu.

§ 8 – Naruszenie regulaminu

W przypadku naruszenia regulaminu Zarządca może:

  • rozwiązać umowę najmu bez wypowiedzenia,

  • usunąć pojazd z parkingu na koszt użytkownika.

Użytkownik pokrywa koszty usunięcia i przechowywania pojazdu.
Użytkownik ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane przez jego pojazd.

§ 9 – Kwit parkingowy

Użytkownik musi odebrać kwit parkingowy od obsługi .

Po zakupie otrzymają Państwo bilet elektroniczny z dokładnym adresem parkingu, numerem telefonu do obsługi i wskazówkami dojazdu.

§ 10 – Kontrola i dokumenty

Kontrola spełnienia warunków umowy odbywa się przy wjeździe i wyjeździe.
Użytkownik zobowiązany jest zatrzymać pojazd na żądanie obsługi parkingu.
Obsługa może zażądać okazania dowodu rejestracyjnego.
W przypadku zagubienia kwitu parkingowego użytkownik musi wypełnić pokwitowanie odbioru pojazdu.

§ 11 – Obsługa parkingu

Pobieraniem opłat i kontrolą dokumentów zajmują się osoby uprawnione przez Zarządcę.
Użytkownik musi stosować się do poleceń obsługi parkingu.

§ 12 – Zabronione na terenie parkingu

  • Palenie tytoniu i spożywanie alkoholu,

  • Przebywanie osób niezwiązanych z parkowaniem pojazdu,

  • Zaśmiecanie terenu,

  • Niszczenie lub naprawianie urządzeń,

  • Mycie, odkurzanie i tankowanie pojazdów,

  • Używanie otwartego ognia,

  • Parkowanie pojazdów z nieszczelnymi układami,

  • Magazynowanie paliw i substancji łatwopalnych,

  • Działania sprzeczne z zasadami BHP i PPOŻ,

  • Zachowania zakłócające korzystanie z parkingu.

§ 13 – Reklamacje

Istnieje możliwość reklamacji. Czas na reklamacje wynosi 14 dni.
W celu reklamacji proszę o kontakt bezpośrednio z obsługą parkingu , która znajduje się pod adresem   Akacjowa 50 , 80-520 Gdynia całodobowo.
Reklamacje można również złożyć drogą mailową pod adresem: bogdankolobovx@gmail.com.
Odpowiedź na reklamację otrzymają Państwo maksymalnie w okresie 5 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni.

Kontakt
Reklamacje: 
E-mail: bogdankolobovx@gmail.com